З початку року 5,5 тисяч волинян скористалися послугами АЦСК ІДД ДПС для отримання електронного ключа цифрового підпису
З початку року до фахівців Акредитованого центру сертифікації ключів
ІДД ДПС на Волині звернулося 5,5 тисячі посадових осіб підприємств,
фізичних осіб – підприємців та громадян для отримання електронних довірчих
послуг з формування сертифікатів на ключі електронного цифрового підпису.
Близько третини отримувачів електронних довірчих послуг - юридичні
особи, більше половини – підприємці-фізичні особи.
Оскільки електронний формат подання звітів та листування з
контролюючими органами здобуває все більше прихильників, в АЦСК ІДД
ДПС подбали про можливість повторного (дистанційного) формування
сертифікатів за електронним запитом.
Детальну інформацію щодо повторного (дистанційного) формування
сертифікатів за електронним запитом розміщено на офіційному
інформаційному ресурсі Акредитованого центру сертифікації ключів
Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – АЦСК ІДД ДПС)
(https://acskidd.gov.ua).
Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом
можна здійснити онлайн на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД
ДПС (https://acskidd.gov.ua/manage-certificates) або за допомогою програмного
забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».
Для початку використання сервісу повторного (дистанційного) формування
сертифікатів за електронним запитом за допомогою програмного забезпечення
«ІІТ Користувач ЦСК-1» платнику необхідно встановити актуальну версію
безкоштовного програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1», яка
доступна для завантаження за посиланням: Головна/«Повторне (дистанційне)
формування сертифікатів за електронним запитом»/«За допомогою
Користувача ЦСК» або Головна/«Отримання електронних довірчих
послуг»/«Програмне забезпечення»/«Засіб кваліфікованого електронного
підпису чи печатки - «ІІТ Користувач ЦСК-1»»/«Інсталяційний пакет «ІІТ
Користувач ЦСК-1.3.1 (версія:1.3.1.46)».
Додатково усім клієнтам АЦСК ІДД ДПС рекомендовано переглянути
Відеоінструкцію по повторному формуванню сертифіката за електронним
запитом (https://www.youtube.com/watch?v=abVjwGuWZSU).
Також детальний опис по роботі сервісу та перелік можливих помилок
розміщено у відповідних розділах Настанови користувача.
Слід зазначити, що скористатися сервісом повторного (дистанційного)
формування сертифікатів зможуть лише ті користувачі, які мають:
чинні сертифікати (наприклад, до закінчення строку чинності сертифікатів
залишилось декілька днів);
незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код
ЄДРПОУ організації тощо);
особистий ключ доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.
Якщо Ви вперше отримуєте електронні довірчі послуги, або ж не
сформували сертифікат самостійно до завершення терміну дії попереднього,
варто звернутись до будь-якого відокремленого пункту реєстрації користувачів
Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового
департаменту ДП для отримання електронних довірчих послуг (далі – ЕДП).
При цьому ідентифікація фізичної особи, яка звернулася для отриманням ЕДП,
здійснюється за умови її особистої присутності. Звертаємо увагу, що строк
чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, отриманих від АЦСК
ІДД ДПС, становить два роки з моменту їх формування.
Перелік документів, необхідних для отримання електронних довірчих послуг,
наведено у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» офіційного
інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДПС (http://acskidd.gov.ua/r_kor), у
підрозділі «Підготовка документів та реєстрація».
А детальну інформацію щодо режиму роботи, розміщення віддалених
пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДПС можна отримати на
офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДПС (www.acskidd.gov.ua) в
розділі «Пункти обслуговування».
Сектор комунікацій Головного управління
ДПС у Волинській області