Оголошення про прийом документів
Шановні педагогічні працівники!
Згідно з Наказом Міністерства освіти і науки України від 09 вересня 2022 року № 805 (у редакції Наказу Міністерства освіти і науки України від 10 вересня 2024 року № 1277), розпочинається процес атестації педагогічних працівників у 2024-2025 навчальному році.
Порядок подання документів для атестації:
- Документи, які не потрібно подавати:
- Диплом (зберігається в особовій справі).
- Документи, що засвідчують педагогічний стаж роботи.
- Документи, які подаються педагогічним працівником:
- Сертифікати та документи, що підтверджують підвищення кваліфікації у міжатестаційний період.
- Документи, що засвідчують педагогічну майстерність і професійні досягнення (грамоти, сертифікати, програми заходів, друковані праці, накази про участь у робочих групах тощо).
- Форма подання документів:
- У паперовій формі – безпосередньо до атестаційної комісії.
- В електронній формі (PDF, кожен документ окремо) на електронну пошту атестаційної комісії із підтвердженням про отримання.
- Термін подання документів:
Документи приймаються протягом 20 робочих днів з моменту оприлюднення цієї інформації. - Реєстрація документів:
Подані матеріали реєструються секретарем атестаційної комісії.
Графік засідань атестаційних комісій
Атестаційна комісія ІІ рівня працюватиме з моменту створення (Наказ гуманітарного відділу № 104 від 19.09.2024 «Про створення атестаційної комісії ІІ рівня») до видачі наказу про створення нової АК ІІ рівня. Засідання відбуватимуться відповідно до листів голови АК ІІ рівня за потреби або заяви працівника, який атестується. З метою вивчення досвіду діяльності та відповідності до професійного стандарту члени атестаційної комісії будуть відвідувати заклади освіти та вивчати досвід роботи педагогічних працівників, що атестуються.
Закликаємо педагогічних працівників активно долучатися до атестації, адже вона є важливою умовою професійного розвитку та підтвердження педагогічної майстерності.
Контактна інформація для подання документів osvitazaturci@gmail.com